Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 martie 2010

Shopping-ul: intre necesitatea si pasiune

Exista o activitate ce este atribuita indeosebi femeilor, nu pentru ca doar ele o savarsesc, ci pentru ca ele o fac cu pasiune si anume shopping-ul. Din perspectiva mea acesta activitate este antrenata de necesitate, mai mult decat de pasiune. Sunt exceptii la care primeaza pasiunea de a-si cumpara fara limita de cantitate, calitate, pret,..sunt specimene rare...si care ajuta economia sa creasca, deci sa le incurajam;) .

Personal nu am o placere deosebita de a colinda magazinele, niciodata nu gasesc exact ce vreau de aceea mi-am propus sa-mi fac atelier de creatie vestimentara...dar pana atunci...merg ca toate femeile la shopping.
Si ce ma deranjeaza este ca indeosebi barbatii  au tendinta de a ne stigmatiza ... dragilor inca odata dovediti ca nu puteti intelege complexitatea sublimei fiinte numita femeie:D. Dorinta de a merge la shopping se naste din simpla nevoie de a ne imbraca...dar vedeti voi...intram in magazin si suntem inebunite de un sacou albastru, si ne gandim, ar merge cu pantalonul x, bluza y, ajungem acasa...surpriza! nu merge nici cu pantalonul x nici cu bluza y, trebuie sa ne achizitionam un pantalon cu care sa se asorteze plus bluza, cumparam un jeans albastru bluza alba, ajungem acasa, cu jeansii se asorteaza, cu bluza nu, dar bluza se asorteaza cu pantalonul negru pentru care ar trebui o pereche de cizme maron....mergem in magazin cumparam perechea de cizme maron si ghici ce? nu se asorteaza cu pantalonul negru nici cu bluza alba...dar am putea sa ne luam o camasa roz si o vesta maron.....
Aceasta este lupta pe care o dam aproape zilnic, de aceea uneori suntem asa extenuate de ganduri(oare dak mi-as lua perechea aceea de pantofi se va asorta cu fustita care mi-am luat-o ieri), plus ca...aveti indivizi in armata voastra masculina care ne depasesc la acest capitol pe multe dintre noi.
Asa ca ce ziceti...mergem la o sedinta de shopping??;)

1 comentarii:

Radu spunea...

acum am înţeles exact...citeam şi îmi imaginam o persoană real care mi-ar explica gesticulând toată povestea sacoului ... WOW ... de aia cu îmi place mie shopping-ul ..adică nu îmi place când e vorba de articole pentru mine ... :)

Trimiteți un comentariu

Politica de postare a comentariilor
Toate comentariile ce incalca regulile generale de bun simt nu vor fi afisate.

toateBlogurile.ro