Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

Scrisoare deschisa catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,


Iti trimit acesta scrisoare deoarece am cateva completari la cea trimisa anterior, pentru care mi-a fost deja inmanata confirmarea de primire, ( deci singurul vinovat in cazul in care nu primesc cadourile esti tu...:D. ) Aceste completari nu inseamna in mod obligatoriu adaugarea de dorinte la lista relativ scurta pe care ti-am trimis-o, ci detalii legate de caracteristicile fiecarui cadou. Stii ca eu sunt un pic perfectionista si in nici un caz nu ma multumesc cu orice cadou, decat cel pe care mi-l doresc.;)
Completari:
Dorinta nr 1- in scrisoare ti-am explicat faptul ca trebuie sa fie albastra si toate celelalte caracteristici tehnice si estetice, dar mi-am dat seama ca nu ti-am precizat nuanta exacta: Albastru Tiefseeblau Perleffekt, (exista riscul alegerii unei culori uratele, nu ca nu as avea incredere in calitatile tale in ceea ce priveste estetica, dar frumusetea e relativa):D
Dorinta nr 2 - Te rog sa nu uiti numele exact al locatiei NEUILLY SUR SEINE, este foarte important pentru mine.
Dorinta nr 3 - Sevaletul trebuie sa fie obligatoriu reglabil, din lemn de fag fiert in ulei de in, iar culorile acrilyce, de la Polycolor eventual.
Dorinta nr 4 - Astazi am observat ca sunt doua variante a aceluiasi model. Te rog ...sa-mi aduci modelul fara pietricele pentru ca altfel nu o sa-mi placa, si daca se poate...pe albastru:D

La capitolul II, de pe pagina 3 a scrisorii, intitulat ”Dorinte pentru cei dragi” am urmatoarele completari: acele capacele de care iti povesteam, ai mare grija sa nu fie fake-uri, ar fi indicat sa le achizitionezi de la reprezentanta din Germania, iar pentru celelalte daruri zic eu, ca ai toate informatiile necesare pentru ai face fericiti;) (si app...am aflat din surse sigure ca racusorul cu pietre swarovski de care ti-am zis il gasesti in magazinul dinViena, il au in stoc:D)
Si te rog sa ma ierti pentru ca am facut o eroare sper eu, remediabila (necesita mult timp pentru stabilirea si implementarea strategiei ce va duce la indeplinirea acestei dorinte). Este vorba de dorinta mea cea mai mare si anume pacea in lume si bunastarea omenirii:D care include reducerea arieratelor, scaderea inflatiei, reducerea ratei somajului, ...si...nu in ultimul rand, poate pui o vorba buna acolo sus...sa nu le mai daruiasca asa multi copii celor din China pentru ca ne invadeazaaaaa, etc

Doar aceste adaugiri am avut de facut, stiu ca iti era greu sa te hotarasti, si aveai mare nevoie de aceste detalii, si mai stiu ca asa suntem amandoi fericiti, eu primesc ce imi doresc, tu nu-ti bati capul cu alegerile (esti barbat, inainte de a fi Mos Craciun si de aceea te inteleg) 
Multumesc pentru ca esti un mos bun si darnic si pentru ca indeplinesti in fiecare an dorintele mele nu foarte normale si comode , (nu ca nu ar fi si meritul meu, doar sunt cuminte, si-mi ascult parintii, nu-ti cer cadouri doar pentru mine, ci si pentru cei dragi, beau peste 2 litri de apa pe zi, si cand mai pictez peretii... ii pictez frumos:D). Te astept cu nerabdare si mult drag!


Te pup!

eM


P.S. Iti stau la dispozitie cu orice alt detaliu legat de dorintele mele (preturi, magazine, disponibilitate in stoc, etc.)


 

2 comentarii:

Darias spunea...

Fie ca sarbatoarea sfanta a Craciunului sa va umple casa de dragoste, lumina, fericire si liniste sufleteasca!

eM spunea...

Multumesc frumos, un Craciun plin de dragoste si magie iti doresc si tie.

Trimiteți un comentariu

Politica de postare a comentariilor
Toate comentariile ce incalca regulile generale de bun simt nu vor fi afisate.